Regals d'aniversari ben originals |
Regalos de aniversario muy originales |

Us proposem regals d'aniversari ben originals, com aquests que hem preparat per uns bessons estupendos!
 
Hem rebut un recull de fotografies que repassen tota una vida, com a mínim una imatge representativa de cadascun dels anys passats, on predominen els somriures i es reviuen les aventures! 
En aquest cas, els porta-retrats de fusta que us mostrem són de sobretaula, en zig-zag, amb fotografies a les dues cares i amb l'any indicat a cadascuna de les fotos. 
També els podem dissenyar per penjar, en format vertical, amb la quantitat de peces que desitgeu i a una o dues cares, al vostre gust! Tenim taller propi. Consulta'ns
·
Os proponemos regalos de aniversario muy originales, ¡como éstos que hemos preparado para unos mellizos estupendos!
 
Hemos recibido una compilación de fotografías que repasan toda una vida, como mínimo una imagen representativa de cada uno de los años pasados, ¡donde predominan las sonrisas y se reviven las aventuras!
En este caso, los portarretratos de madera que os mostramos son de sobremesa, en zig-zag, con fotografías en las dos caras y con el año indicado en cada una de las fotos.
También los podemos diseñar para colgar, en formato vertical, con la cantidad de piezas que deseéis y a una o dos caras, ¡a vuestro gusto! Tenemos taller propio. ¡Consúltanos!