Etiquetes personalitzades | Etiquetas personalizadas

Hi ha detalls senzills que ens diferencien i que personalitzen els vostres obsequis...
Fixa't en les etiquetes i en els packagings que hem anat preparant per comandes úniques i per regals ben especials. Hi podem escriure el text que prefereixis i hi apliquem gràfics o figures troquel·lades en baix o alt relleu, amb cartolines metal·litzades de varis colors. Optem pels llaços rústics naturals de cordill o de ràfia.
Busca més idees en aquest blog o a la nostra botiga, i recorda que nosaltres ens encarreguem de tot, des del disseny, passant per l'el·laboració de les peces fins a la presentació final, i sense demanar mínims!
Consulta'ns si tens dubtes!
::
Hay detalles sencillos que nos diferencian y que personalizan vuestros obsequios...
Fíjate en las etiquetas y en los packagings que hemos ido preparando para pedidos únicos y para regalos muy especiales. Podemos escribir el texto que prefieras y aplicamos gráficos o figuras troqueladas en bajo o alto relieve, con cartulinas metalizadas de varios colores. Optamos por los lazos rústicos naturales de cordel o de rafia.
Busca más ideas en este blog o en nuestra tienda, y recuerda que nosotros nos encargamos de todo, desde el diseño, pasando por la elaboración de las piezas hasta la presentación final, y ¡sin pedir mínimos! 
¡Consúltanos si tienes dudas!